onsdag 19 december 2007

Onsdag, igen!

Veckorna bara flyger iväg. Fem dagar kvar till julafton. Molly håller koll åt mig. Vid frukosten får jag en uppdatering varje dag om hur länge det är kvar. Gjorde en julgrupp i helgen, som pryder sin plats på köksbordet. Rätt nöjd faktiskt =O) Man kan göra mycket fint med små medel.





Viktor är sjuk idag. Eller åtminstonde så var han det imorse. Anders han köra båda pojkarna på dagis och fara på sitt jobb. Så ringde dagis. lille V hade spytt! Det var ju bara för pappan att hämta honom igen och komma hem med honom. Han är pigg nu, äter och leker som vanligt! Ja vi får väl se vad som händer under dagen.


Lille V ville absolut klippa sig idag. Efter att han tjatat 30 min så tog han fram klippmaskinen själv. Ok, jag fattar vinken... på bilden är han nyklippt. Stilig gosse! Men efter en liten stund så ville han klippa sig igen... Han blir då aldrig nöjd! Fast denna gången sa jag bestämt NEJ! Lite hår måste han ju ha kvar.


Inga kommentarer: