tisdag 20 oktober 2009

Imorgon blir en tung dag på många sätt. Vi ska till Lycksele. Alla barnen ska till olika ställen på lasarettet. Pontus ska ta nya prover. Jag hoppas så innerligt att dom har blivit bättre. De senaste visade att han faktiskt har fått en ökad produktion av neutrofila glukocyter. Det är på rätt väg i alla fall och det känns väldigt bra. Molly ska göra en hjärtundersökning. Känslorna inför det är lite delade. Har väl egentligen inte tänkt så mycket på det förens nu. Tänk om dom hittar något, vad gör jag då?? Ja jag vet att man inte ska ta ut något i förskott, men det är väldigt lätt att säga, svårare att efterleva. Vi har haft mycket motgångar nu, så energin är väl inte på topp precis. En timme i taget försöker jag ta mig igenom just nu.

Viktor och Albin ska till ögon och kolla synen. Det brukar alltid gå bra =)

Har vi tur så hinner vi med en shoppingtur på stan också och kanske ett besök på mitt favoritlunchställe. Bakad potatis med räkor.. Mmm så gott det är!

Jo just det, Pontus har fått operationstid. På måndag är det dax. så vi drar ner till Ume på söndag. Ska bli så skönt för honom att slippa denna smärta i öronen. Jag gruvar ju förståss för narkosen, men det är mitt problem. Jag är noga med att säga åt dom att dom ska kolla ordentligt att han sover innan dom börjar. Mer än så kan jag inte göra, måste lita på att dom kan sitt jobb, även om det känns svårt ibland.

Fick veta idag att helgens kurs är inställd, pga. sjukdom. Skittrist!! Men även det är sånt man inte kan råda över. Hoppas att han kryar på sig! Vi har bestämt att vi ska göra nått kul ändå tillsammans i helgen =))

That´s all folks!

2 kommentarer:

Marianne V sa...

Hoppas det löser sig. Tänker ofta på er! Kram!

Sofie sa...

Hoppas att allt går vägen idag då och att ni får en bra dag. Kramar <3